Fredag/lördags nöjet .. Utöver det vanliga

Igår va det skola, Varberg med Eric och Rasmus för att köpa skor, hem och gosigt plockmatsmys.

Idag har jag och Eric varit i stan sedan tio. Vi bestämde oss för något utöver det vanliga haha. Vi har varit på museum x 2. Först sjöfartsmuseet ute i Majorna, sedan Naturhistoriska! Riktigt mysigt faktiskt. En kul grej! Sedan blev det avslutande shopping på allum, matlagning och nu sitter vi här. Love life

Aj

Jag kommer inte kunna röra mig imorgon, det är en sak som är säker. Men grymt pass!! Är även nöjd med min plånbok som jag köpte idag, från Marc by Jacobs .
Nu ska jag gotta ner mig i sängen, nöjd med denna dagen. Ännu mer nöjd med att jag har bil hela helgen.

Imorgon är en annorlunda skoldag, för
imorgon lämnar jag min klass, och börjar i en ny sorgligt nog, men jag tror att detta är helt rätt beslut. Även om magen säger annat.

Helvete vad jobbigt det va att skriva detta, kan inte ens lyfta armarna haha .. Tog en kvart typ.
Men jaja, god natt allihop :)

Shopping..

Eller rättare sagt investering..
Nu är det dags för bodypump !!!

Är rädd för att somna

Ligger i sängen och kämpar för att hålla ögonen öppna. Jag vill inte somna, för på senaste tiden har jag drömt så fruktansvärda saker. Speciellt igår. Det va så smärtsamt, gjorde ont i hela kroppen och jag vaknade några minuter innan klockan skulle ringa, med en tår på kinden. Jag grät i sömnen.
Är helt slut på dagarna för att jag sover så dåligt.
Försöker roa mig med lite tbbt i hopp om en rolig dröm för en gångs skull.

Träning träning ..

Jo det behövs. Efter ett fruktansvärt mrl pass igår insåg jag hur mycket jag verkligen behöver komma igång med träningen. Så idag gav jag mig på träningen igen.. En löprunda denna gång. Trött i kroppen ligger jag nu i sängen framför stalkers. Imorgon är det bodypump pass på gymmet. Får se hur länge denna träningshysteri håller denna gången ..

Gillar söndagar

Det känns alltid som om man får gjort så mycket. Har besökt lager157, ätit korv på ikea, köpt en ny tv kontroll, handlat mat, städat mitt rum, duschat och nu ligger jag här och söndagsmyser framför Hamilton - men inte om det gäller min dotter. Bra avslut på dagen

02:19 , tusen tankar

Sova ? Lycka till..

Sjukaste bussen

Sitter på bussen hem, helt jäkla knökfull. Det va till och med typ 20 pers som inte fick plats och kunde åka med. Bussen har dessutom stannat och släppt av folk på varenda busshållplats hittills, det är minst 15 st

Idag är Ingen bra dag, alls. Idag känner jag mig bara ledsen och deppig. Hem och tröst äta

Träning och glass, bra kombo!

Slutade kvart i tolv, gick till gymmet!
Körde ett bra pass för axlar, rygg och lite ct. När jag kom hem degade jag lite på soffan tills jag blev på dåligt humör. Blev arg och ledsen och gav mig därför ut på en cykeltur med agnes ner till Ica och köpte glass. Nu är jag tillbaka i soffan och inväntar efterlyst

Sista dagen -> skolstart

Igår va jag och Eric på tullen, åt jätte god mat. Sedan va vi på bio och kollade på känn ingen sorg, väldigt bra. På kvällen blev det 20 års fest hemma hos Eric för hans syster vilket resulterade till att vi vaknade upp med 10 bakfulla 20 åringar haha.

Första dagen i skolan idag.... Sen hem med Eric och kolla fotbolls match. Nu: taccomys framför Hollywoodfruar

Där va sista sommarlovsdagen förstörd, tack som fan

Förvirrad

En stunden så ja, andra stunden vet jag inte. Jag orkar inte.

Godnatt

Aug. 18, 2013

Gårdagen ska vi inte prata om, men den va grym!
Idag har jag mått jätte dåligt dock( inte av den anledning ni tror). Fick i mig dålig mat och magen strejkade. Har endast fått i mig en rostad macka utan någonting på sen klockan fyra inatt. Det är alltså i sängen jag spenderar mina sista sommarlovsdagar någonsin.

Bilder från igår.
Tre apor hehe

A little party nerver killed nobody

Efter ett härligt pass på gymmet, fegade jag hemma en stund innan jag började göra mig iordning. Nu ska jag snart in till Kungsbacka för ett redigt förkrök hos min fina. Ikväll finns det inga gränser! Vi ses i dimman gott folk

Ont

Kramper i magen hela kvällen. Det gör så ont. Kan varken röra mig eller tänka klart. Orolig mage. Får se hur mycket sömn jag får i mig inatt. Imorgon väntar festligheter, jag hoppas att jag känner mig okej tills dess

Bjuder på en otroligt ful bild

Några hundralappar fattigare

En väldigt mysig dag i Göteborg. Lunch och shopping även idag... Tur att lönen kommet snart.

Mot Göteborg

Iklädd min nya kofta och mina nya jeans från Barcelona, tar jag mig ut i detta höst väder för att bege mig mot Göteborg. Idag blir det en gå på stan dag med sysslingen min

Barcelona

Vilken resa vi har haft, jag och Eric. En resa för bara oss två. Där vi har ägnat oss åt varandra och vad vi tycker om att göra. Vilken grej att få uppleva något som Barcelona. Dricka sangrias på la rambla, äta tapas vid hamnen, shoppa på la roca village( en stor outlet med Ralph Lauren osv), promenera längs Barcelona beach och bara mysa tillsammans. Denna veckan kommer jag minnas resten av livet. Den har fört med sig väldigt mycket.

Sa du vila ?

Ingen vila här inte .. Lite kanske. Sov först i en timme eller två och kollade Facebook innan jag fick ryck. På bara några minuter förvandlades mitt helt städade runt till en katastrof. Jag hade bestämt mig för att göra plats för mina nya kläder genom att kasta saker jag inte använder. Detta resulterade till två enorma "släng kläder". (Enorma verkligen). Och en hög med " sommaren 14" kläder som alltså ska läggas undan. Så himla skönt med plats i garderoben.

Bilder på vad jag köpt kommer upp snart

Hemma igen

Helt slut. Är nu återigen på svensk mark efter en vecka i Barcelona. Uppdaterar när jag har ork

Just nu i Barcelona

Ligger just nu i sängen i Barcelona efter en god frukost. Ska snart ner till en as ball saluhall som vi varit på innan och köpa fruktcocktails till vårt poolhäng idag. Om två dagar åker vi hem, trist.

Nu äntligen är det vår tur

Helt ofattbart att vi är på väg till flygplatsen nu. Jag har väntat på det här så himla länge. Sett fram emot det ända sedan vi bokade. Alla förberedelser allting. Nu lyfter jag och Eric snart mot ett soligt Barcelona.

Konstig känsla

Varför ska det vara så svårt att ta tag i saker och ting. Ligger i sängen som om jag vore förlamad. Väskorna är packade men jag har massa annat att göra. Ändå kommer jag inte ifrån sängen. Det är förmodligen resenerverna som spökar. Det jag har väntat på så länge är här nu. Det är nu det händer.

Så jävla underbart så att det inte ens går att beskriva !!!

Idag jobbade jag min sista dag denna sommar , så jävla underbart. Nu är jag helt fri från jobb. Imorgon lämnar jag hemmet och på torsdag bär det av till Barcelona. Nu är det nära ..

Tre dagar kvar

Kvällen igår blir även den ett sommarminne! Sliten och trött som jag är ska jag nu trycka i mig den goda kycklingsallad jag fixat, göra ett försök att fixa till mig och sedan jobba.. Härligt.

(Inlägget som skulle upp för längesen ..)

I just want to feel real love

So when I'm lying in my bed
Thoughts running through my head
And I feel that love is dead
I'm loving angels instead

Robbie Williams , vad skulle jag göra utan dig.

Underbar sommarkväll

Vi åkte som sagt ner till Varberg. Hängde på pärlan och åt super god mat. Typ det godaste jag ätit. Strosade på stan då det va "lång torsdag" och fullt med folk. Avslutade kvällen uppe på fästningen. Väldigt mysigt och härligt, jag älskar sådana kvällar, det är sånt man kommer ihåg.

Nu ska jag sova. Imorgon är det jobb igen efter två härliga dagars ledighet. Bara fyra jobbdagar kvar..

Härliga dag 🌺

Vaknade upp klockan nio och gick en powerwalk på över en mil med min syster. Kom hem. Fixade lite inför resan med resehandlingar och slänga klädet som jag ska ha med mig i tvätten. Måste vara färdigpackad på måndag för jag jobbar fredag, söndag måndag tisdag och på onsdag ska jag till Eric. Torsdag åker vi!!
Sen städade jag i alla fall rummet och nu ska jag göra mig iordning, sen bär det av till Varberg med Goa vänner

Pappren gjorde svin god lunch idag. Han åt sill och potatis men visste att jag inte gillade sill. Så till mig gjorde han lax, så underbar